• Anasayfa
  • Kurumsal
    • Şirket Profilimiz
    • Vizyon ve Misyonumuz
    • Değerlerimiz
  • Yönetim Sistemi
    • Kalite Yönetimi ve Politikası
    • İnsan Kaynakları Politikası
    • Çevre ve İş Güvenliği Politikası
  • İşbirliği Yönetimimiz
  • Hizmet Alanlarımız
    • Müşteri Adına Tedarik Zinciri Yönetimi
  • İletişim

ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi
  • ISO 9001 Organizasyonların müşteri memnuniyeti nin artırılmasına yönelik olarak kalite yönetim sisteminin kurulması ve geliştirilmesi konusunda rehberlik eden ve ISO tarafından yayınlanmış olan bir standartlar bütünüdür.
  • ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemlerinin kurulması esnasında uygulanması gereken şartların tanımlandığı ve belgelendirme denetimine tabi olan stanadart olup verilen belgenin adıdır.
  •  ISO 9000 Standardı, her 5 yılda bir ISO tarafından gözden geçirilmekte ve uygulayıcıların görüşleri ve ihtiyaçlar doğrultusunda gerekli revizyonlar yapılarak yeniden yayınlanmaktadır. 2008 rakamı, bu revizyonun 2008 yılında yapılıp, yayınlandığını gösterir versiyon tarihidir (ISO 9001:2008 versiyonu).


Diğer Bilgilendirme

  • CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi)
  • İnovasyon
Copyright © 2010 Akademi Sami Erol Tüm hakları saklıdır. Yazılı izin olmadan kullanılamaz. F.S.M Mahallesi Sanayi Caddesi Evke Plaza No:116 Kat:1 Daire: 15
Emek-Osmangazi/BURSA
Telefon : 0 224 243 93 79 ( pbx) | Fax : 0 224 243 93 79