•   Home  
  • Institutional
    • Company Profile
    • Our Mıssıon and Our Vısıon
    • Our corporate values
  • Management system
    • Quality Management
    • Human Resources
    • Environment and Job Safety
  • Collaboration Management
  • Service Areas
    • Supply Chain Management for Customer
  • Contact

ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi
  • ISO 9001 Organizasyonların müşteri memnuniyeti nin artırılmasına yönelik olarak kalite yönetim sisteminin kurulması ve geliştirilmesi konusunda rehberlik eden ve ISO tarafından yayınlanmış olan bir standartlar bütünüdür.
  • ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemlerinin kurulması esnasında uygulanması gereken şartların tanımlandığı ve belgelendirme denetimine tabi olan stanadart olup verilen belgenin adıdır.
  •  ISO 9000 Standardı, her 5 yılda bir ISO tarafından gözden geçirilmekte ve uygulayıcıların görüşleri ve ihtiyaçlar doğrultusunda gerekli revizyonlar yapılarak yeniden yayınlanmaktadır. 2008 rakamı, bu revizyonun 2008 yılında yapılıp, yayınlandığını gösterir versiyon tarihidir (ISO 9001:2008 versiyonu).


Diğer Bilgilendirme

  • CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi)
  • İnovasyon
Copyright © 2011 Akademi Sami Erol All rights reserved. F.S.M Mahallesi Sanayi Caddesi Evke Plaza No:116 Kat:1 Daire: 15
Emek-Osmangazi / BURSA
Telephone : 0 224 243 93 79 ( pbx) | Fax : 0 224 243 93 79